loading...
دستنوشته ها وشعر
عباس نعمت الهی بازدید : 77 دوشنبه 08 خرداد 1391 نظرات (0)

کسی دستنوشته ام رو نخوند.خودم هم نخوندم ،آخه من مشهور نیستم

کسی شعرم ر نخونداما خودم زمزمه کردم

کسی داستانم رانخوند چون داستان زندگیم بود ،اما خودم با تنهائیم اونرو لحظه به لحظه تجربه کردم

دیگه نخواهم خوند ،چون آوازم رو کسی دوست نداره

آخه مگر کلاغها چه گناهی کردن

آوازشون دوست داشتنیه ،بخدا دوست داشتنیه

سرزمین کلاغها ،سرزمین مردمان گمنام

اونهایی که می یان ومی رن اما کسی ......

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما داستانها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 230
  • بازدید کلی : 2,689