loading...
دستنوشته ها وشعر
عباس نعمت الهی بازدید : 330 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)
کسی دستنوشته ام را نخواند.خودم هم نخواندم ،آخر من مشهور نیستم کسی شعرم را نخواندفاما خودم زمزمه کردم کسی داستانم رانخواند چون داستان زندگیم بود ،اما خودم با تنهائیم آنرا لحظه به لحظه تجربه کردم دیگر نخواهم خواند ،چون آوازم را کسی دوست ندارد آخر مگر کلاغها چه گناهی کرده اند آوازشان دوست داشتنی است ،فقط کمی بزک نکرده اند. سرزمین کلاغها ،سرزمین مردمان گمنام آنها که می آیند اما کسی ......
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما داستانها
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 2,677